APLAN MEDIA stanie przed zadaniem opracowania koncepcji kreatywnej
i strategii komunikacji crossmediowej kampanii społecznej. Celem wielopłaszczyznowych działań jest zachęcanie mieszkańców śląskiego do przyjmowania postaw proekologicznych, edukacja w zakresie uchwały antysmogowej oraz programu ochrony powietrza, czy też budowanie świadomości w zakresie negatywnego wpływu smogu na życie i zdrowie.
Po stornie agencji leży przygotowanie pełnej koncepcji kreatywnej oraz strategicznej. W ramach umowy firma stworzy m.in.: cykl produkcji filmowych, animowanych i videocastów, zorganizuje eventy oraz happeningi, przeprowadzi zakup mediów m.in. w sferze digital i OOH, odpowie za komunikację w social mediach. Duża rolę w projekcie odegrają influencerzy i liderzy opinii, którzy zostaną zaproszeni do udziału w kampanii.
W postępowaniu przetargowym udział brało pięć agencji, APLAN MEDIA, Bringmore Advertising, Grupa Eskadra, Agencja reklamowa dsk i Kava studio. Zwycięska oferta wyniosła 2 376 468,24 zł brutto.
Link do postępowania: https://slaskie.ezamawiajacy.pl/pn/slaskie/demand/notice/public/81057/details