Do osiągnięcia tego celu posłuży popularyzowanie wśród Polaków wiedzy na temat obiektów przyrodniczych leżących na terenie gminy, które zostały wpisane na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO - Światowego Geoparku UNESCO Łuk Mużakowa oraz Parku Mużakowskiego. Kampania będzie miała zasięg regionalny oraz krajowy i potrwa do października 2023 r.
Po stronie agencji leży przygotowanie pełnej koncepcji kreatywnej oraz strategicznej kampanii.
W ramach umowy firma zajmie się m.in.: organizacją eventów (m.in. Święta Parku Mużakowskiego, targów turystycznych, konferencji prasowych), zapewni wystąpienia w ogólnopolskiej telewizji, odpowie za komunikację w social mediach i reklamy internetowe, stworzy spoty filmowe, przeprowadzi kampanię PR-ową w regionalnych mediach, a także zapewni wsparcie content marketingowe. Do zadań APLAN MEDIA należeć będzie także zakup mediów, produkcja licznych materiałów DTP.
W postępowaniu przetargowym udział brało pięć agencji, APLAN MEDIA, Althermedia, Carbo Media, występujący jako konsorcjum Euvic Media i Grupa Eskadra, TARRAYA S.A. Zwycięska oferta wyniosła 1 515 368,61 zł.
APLAN MEDIA to agencja od lat zajmująca się kompleksową opieką marketingową m.in. ministerstw, samorządów, instytucji publicznych czy NGO. W swoim portfolio ma projekty promocyjne z Robertem Kubicą, kampanie reklamowe Funduszy Europejskich w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych, a także kampanie społeczne tj. „Badaj się. Nie daj się złapać w kleszcze boreliozy”. Odpowiadała za oficjalne kanały komunikacji social media Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce, przeprowadziła akcję „Dom z Klimatem” dla Ministerstwa Klimatu i Środowiska i „Miasto z Klimatem” dla Ministerstwa Klimatu.