APLAN MEDIA pokaże, że śląskie jest atrakcyjne
APLAN MEDIA wygrała przetarg na opracowanie i realizację kreatywnej kampanii, której celem jest promowanie województwa śląskiego jako atrakcyjnego miejsca do życia.
2023-08-14, 12:18

Agencja będzie odpowiedzialna za wzmacnianie pozytywnego wizerunku Śląska wśród obecnych, a także przyszłych mieszkańców. Głównym celem kampanii jest propagowanie walorów turystycznych województwa, pokazanie jego potencjału zawodowego, kulturalnego oraz bogatej oferty mieszkaniowej.

Po stronie agencji leży przygotowanie kompleksowej strategii oraz koncepcji kreatywnej, opartej na storytellingu. W ramach umowy firma przeprowadzi zakup mediów w sferze digital i OOH, odpowie za komunikację i reklamy w mediach społecznościowych, zapewni kampanie promocyjne w mediach regionalnych, wyprodukuje serię podcastów, a także przygotuje materiały wideo, w tym showreel z podsumowaniem kampanii. Duża rolę w projekcie odegrają influencerzy, którzy zostaną zaproszeni m.in. do udziału w materiałach filmowych.

Kampania ma charakter ponadregionalny i obejmie swoim zasięgiem aż 6 województw: śląskie, opolskie, łódzkie, świętokrzyskie, dolnośląskie, małopolskie.

W postępowaniu przetargowym złożono dziewięć ofert, lecz to propozycja agencji APLAN MEDIA uzyskała najwyższą liczbę punktów koncepcji kreatywnej i okazała się zwycięską.

Link do postępowania: Platforma Marketplanet (ezamawiajacy.pl)

 

KONTAKT / AUTOR
Paulina Chabasińska
Social Media&PR Specialist
APLAN MEDIA
+48609990071
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.