Agencja będzie odpowiedzialna za wzmacnianie pozytywnego wizerunku Śląska wśród obecnych, a także przyszłych mieszkańców. Głównym celem kampanii jest propagowanie walorów turystycznych województwa, pokazanie jego potencjału zawodowego, kulturalnego oraz bogatej oferty mieszkaniowej.
Po stronie agencji leży przygotowanie kompleksowej strategii oraz koncepcji kreatywnej, opartej na storytellingu. W ramach umowy firma przeprowadzi zakup mediów w sferze digital i OOH, odpowie za komunikację i reklamy w mediach społecznościowych, zapewni kampanie promocyjne w mediach regionalnych, wyprodukuje serię podcastów, a także przygotuje materiały wideo, w tym showreel z podsumowaniem kampanii. Duża rolę w projekcie odegrają influencerzy, którzy zostaną zaproszeni m.in. do udziału w materiałach filmowych.
Kampania ma charakter ponadregionalny i obejmie swoim zasięgiem aż 6 województw: śląskie, opolskie, łódzkie, świętokrzyskie, dolnośląskie, małopolskie.
W postępowaniu przetargowym złożono dziewięć ofert, lecz to propozycja agencji APLAN MEDIA uzyskała najwyższą liczbę punktów koncepcji kreatywnej i okazała się zwycięską.
Link do postępowania: Platforma Marketplanet (ezamawiajacy.pl)