Agencja będzie odpowiadać za kompleksową realizację kampanii, w ramach której opracuje koncepcję kreatywną i strategię działania. Firma zajmie się m.in. produkcją trzech fabularnych spotów filmowych, ich emisją oraz działaniami outdoorowymi w stolicy.
- Nie ukrywam, że to był przetarg, który bardzo chcieliśmy wygrać, ponieważ porusza ważny społecznie temat. Cieszymy się, że będziemy brać udział w propagowaniu właściwych postaw oraz w zapobieganiu aktom przemocy. Zależy nam, aby nasze działania komunikacyjne dawały siłę do działania i niosły konkretną, przydatną wiedzę o tym, jak przeciwstawić się domowym oprawcom i gdzie szukać wsparcia – mówi Michał Wasilewski, CEO APLAN MEDIA.
W postepowaniu udział brało aż 8 oferentów, lecz to koncepcja APLAN MEDIA wyceniona na 192 796,35 zł, wygrała ten przetarg.
APLAN MEDIA to łódzka agencja, która od blisko 15 lat zajmuje się kompleksową opieką marketingową podmiotów publicznych – np. samorządów, placówek oświaty, instytucji miejskich, czy NGO. W swoim portfolio ma projekty promocyjne z Robertem Kubicą, kampanie reklamowe Funduszy Europejskich w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych oraz liczne kampanie społeczne, m.in przeciwdziałającą spożywaniu alkoholu
w ciąży.
Link do postępowania: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/83478/details