APLAN MEDIA dmucha świeczki - 15 lat w branży!
Od pierwszej dekady XXI wieku firma systematycznie umacnia swoją pozycję, realizując kampanie marketingowe dla Klientów publicznych w kraju i za granicą
2024-09-26, 14:50

Marketing sektora publicznego w ostatnich latach zmienił się nie do poznania. Filmowe produkcje o kinowej jakości, udział gwiazd i topowych influencerów, przyjazny, ludzki język czy pełne wrażeń eventy zawitały w komunikacji samorządów, instytucji, spółek skarbu państwa czy urzędów. Nie mówiąc już o ich stałej obecności w social media i zapewnianiu dostępności.

APLAN MEDIA, czołowy gracz w branży, przyłożył do tej spektakularnej zmiany swoją cegiełkę. Agencja właśnie świętuje 15-lecie. Od pierwszej dekady XXI wieku firma systematycznie umacnia swoją pozycję, realizując kampanie marketingowe dla Klientów publicznych w kraju i za granicą. To dobry czas na podsumowanie osiągnięć i świetny moment, by ruszyć po więcej!

ZMIANA JEST JEDYNĄ STAŁĄ
Nie ma chyba dynamiczniej zmieniających się branż niż kreatywna, marketing i reklama. Czasem jeden trend potrafi wywrócić zasady do góry nogami. A co dopiero, jeśli na scenę wejdzie sztuczna inteligencja albo nowe, cyfrowe pokolenie odbiorców? Jedno jest pewne - trzeba nadążać. Dlatego sektor publiczny, aby prawdziwie służyć obywatelom, być z nimi blisko i sprawnie komunikować swoje idee oraz przesłanie musi stawiać na sprawdzonych, profesjonalnych partnerów.
APLAN MEDIA może pochwalić się setkami zrealizowanych projektów, które wyznaczały w Polsce standardy nowoczesnej komunikacji. Działania agencji widoczne były również m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Norwegii, Włoszech, Indiach, Singapurze, Austrii, Turcji, Gruzji czy na Słowacji!

SZEROKI WACHLARZ TEMATÓW I USŁUG
Od zachęty do korzystania z Funduszy Europejskich w kolejnych województwach oraz komunikację Komisji Europejskiej m.in. w czasie pandemii, przez dziesiątki proekologicznych i prozdrowotnych projektów dla samorządów i resortów, aż po marketing miejsca i walkę z przemocą oraz terroryzmem… Kampanie informacyjne czy wizerunkowe sektora publicznego wymagają kreatywności, rzetelnej wiedzy, wyczucia i specjalistów na pokładzie.

„Pamiętam każdego, kto na przestrzeni 15 lat powiększał Zespół APLAN MEDIA. Nie ma nic lepszego, niż obserwowanie jak ukochana firma się rozrasta, staje się coraz silniejsza, lepsza – a serdeczna atmosfera i dobre kontakty pozostają jej podstawową wartością. Pamiętam też pierwszego drona zakupionego do zdjęć lotniczych, pierwszą gwiazdę kina zaangażowaną w roli ambasadora kampanii, nasze początki z wykorzystaniem AI do usprawniania działań. Wyjątkowo miło wspominam nagrody za kampanie filmowe. Jedno jest pewne, nasza agencja jest gotowa na więcej i już nie może doczekać się przyszłych współprac z Klientami publicznymi!” – Michał Wasilewski, CEO APLAN MEDIA

PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ
Myśląc o przyszłości, APLAN MEDIA planuje dalszą ekspansję na rynki międzynarodowe, rozwój oferty związanej z nowoczesnymi technologiami oraz AI oraz intensyfikację działań w obszarze mediów społecznościowych i kampanii digitalowych. Firma zamierza kontynuować swoją misję, polegającą na dostarczaniu kreatywnych, skutecznych i nowoczesnych rozwiązań marketingowych, wzmacniając swoją pozycję jako lidera na rynku marketingu publicznego. Stale rozwijany będzie także zauważany w branży wyróżnik agencji, czyli silne podejście do jakościowych i chwytających za serce kreacji, w tym m.in. spotów animowanych i wideo.


Zapraszamy do kontaktu:
Paula Wasiak
APLAN MEDIA Sp. z o.o.
ul. Walerego Wróblewskiego 18
93-578 Łódź
paulawasiak@aplanmedia.pl | 609 094 510

KONTAKT / AUTOR
Paula Wasiak
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.