Łódzka agencja będzie odpowiadać za przygotowanie scenariuszy, realizację oraz montaż 11 animacji, które posłużą jako materiały informacyjne w ramach podniesienia kompetencji pracowników sektora transportu zbiorowego w zakresie profesjonalnej obsługi osób o szczególnych potrzebach – w tym osób z niepełnosprawnością: ruchową, wzroku, słuchu, intelektualną czy też w spektrum autyzmu.
W przetargu PFRON agencja APLAN MEDIA wygrała z ofertami Stowarzyszenia Ad Astra, CAMCAM Agencji Filmowo – Reklamowej Aimart oraz ON THE AIR INVESTMENT.
APLAN MEDIA znana jest m.in.: z projektów promocyjnych z Robertem Kubicą, akcji „Dom z Klimatem” zrealizowanej dla Ministerstwa Klimatu i Środowiska i „Miasto
z Klimatem” dla Ministerstwa Klimatu, spotów społecznych Kancelarii Premiera, kampanii promocyjnych Funduszy Europejskich w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych. Od lat zajmuje się kompleksową opieką reklamową marek, instytucji publicznych oraz NGO, wspierając m.in. samorządy czy służby i instytucje kultury, oświaty, zdrowia etc.
Link do postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/715765