APLAN MEDIA z E4FUTURE będą odpowiedzialne za opracowanie całokształtu kampanii – strategii oraz koncepcji kreatywnej, a także kolejnych formatów merytorycznych i marketingowych. Do konsorcjum należy również przygotowanie mediaplanu oraz emisja materiałów promocyjnych w sferze digital, OOH oraz środkach masowego przekazu. Ponadto, działania zakładają m.in. wdrożenie landing page kampanii, pełną obsługę social media i produkcję materiałów filmowych.
Społeczna kampania realizowana jest w ramach projektu „Pomorze Zachodnie – gdzie biznes łączy się z nauką”. Oczekiwanymi efektami działań jest umocnienie wizerunku regionu jako nowoczesnego, otwartego na naukę i inwestycje, jak również zachęcanie mieszkańców do kreatywności, zdobywania wiedzy oraz przedsiębiorczości. Kampania promować będzie projekty B+R, wzmacniać potencjał jednostek naukowych, podkreślać wizerunek Pomorza Zachodniego, jako dobrego miejsca do tworzenia i wdrażania innowacji.
W postępowaniu przetargowym złożono aż dziewięć ofert. Propozycja konsorcjum APLAN MEDIA i E4FUTURE, wyceniona na kwotę 814 875,00 zł brutto, okazała się najkorzystniejszą.
Link do postępowania: EZamowienia
APLAN MEDIA to agencja od blisko 15 lat zajmująca się marketingiem sektora publicznego, w tym kompleksową opieką marketingową m.in. ministerstw, samorządów, instytucji publicznych czy NGO. W swoim portfolio ma m.in. działania promocyjne licznych programów regionalnych, prospołeczne akcje kilkunastu resortów, skupione m.in. na ochronie środowiska czy zdrowia oraz kampanie powiązane z Funduszami Europejskimi. Odpowiadała za oficjalne kanały komunikacji social media Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. W 2023 roku agencja została wyróżniona tytułem „Diamentu Forbesa 2022”, przyznawanego przez magazyn Forbes.